24 mars 2018

En dag i livet ✨

Vardag

 
 
Var hos frisören i torsdags och blev fin i håret 🙋🏽‍♀️ Älskar verkligen att klippa och fräscha till, så härligt! ✨ Vi pratade dessutom om studenten och balen. Har bokat tid för klipp och uppsättning på självaste baldagen och det ska bli sååå fantastiskt att få håret fixat och sedan åka hem och sätta på mig min underbara klänning och ge mig av mot Marstrand för "bal på slottet" 🥂🌊 Hihi 🙈
 
Åkte sedan raka vägen hem och pluggade, och sedan blev det fredag: 
Vaknade av klockan 7.30, åt frukost och satte mig sedan med plugg i några timmar innan jag drog till skolan för endast en lektion 🌟
 
 
 
Såhär kul tyckte jag att det var att skriva en essey i engelska och gick hem innan lektionen var slut 😅
 
 
 
På vägen hem gick jag förbi bunches och blev lycklig av alla fina blommor haha 🌸 ÄLSKAR BLOMMOR!!! Nästan lika mycket som solen ☀️ Provade även ett par ballerinaskor till studenten som jag sedan klickade hem 🙈 Dom kommer på måndag och nu är det bara klackar samt väska till balen som saknas i klädväg gällande student och bal ☺️
 
 
Apropå kläder så fick jag även hem denna klänningen igår 🙋🏽‍♀️ Såså fin till sommaren verkligen ☀️🌸
 
Efter klänningprovande pluggade jag några timmar till och sedan kom min fina kille oså kollade vi på Lets Dance och åt fruktsallad med glass och nutella 🍌🍎🍨🍫 MUMS 🌟