📍Eataly, 8 oktober 2018. 
 
På söndagen när Nicke var här och hälsade på så åt vi frukost (blev dock mer lunch för vi ville egentligen till 10 Corso Comos brunch, men sen hade de inte samma meny som på hemsidan så då ville vi inte ha något där längre och hade väntat i onödan haha. Så ja, frukost kl. 12.30 blev det 😅) på Eataly. Kaffe, yoghurt med jordgubbar och en toast 😻 Mums mums!! Vi laddade nämligen upp för....
... FOTBOLLSMATCH PÅ SAN SIRO!!!
 
Jag som verkligen inte är intresserad av fotboll egentligen var SÅÅÅ glad att Nicke köpt biljetter till oss i 1-årspresent haha ❤️ Jag hade faktiskt tjatat om att se en match men han ville aldrig boka.. och det var ju såklart för att han inte ens skulle hit den helgen som jag trodde hehe. Men nuså!!!
Helt plötsligt så blev jag tydligen så taggad att jag tillomed köpte en AC Milan-halsduk utanför arenan haha 😯 Dagen innan ville jag liksom inte ens ha en tröja så den fick Niklas betala eftersom vi självklart skulle ha tröjor enligt honom, och nu skulle jag helt plötsligt ha en halsduk och fota utanför arenan och hela alltet 😉 
 
Hur som helst så visade det sig även att Niklas köpt biljetter till hejarklacks-läktaren vilket han inte ens visste om själv och jag blev ännu gladare!! Det var så himla roligt att stå där mitt bland alla supporters och verkligen få uppleva en match på riktigt med hejjarramsor och grejjer ⚽️ Tjohej, nu är jag en fotbollstjej (lägg märke till rimmet här) 🤷🏽‍♀️🏆
Efter matchen (som Milan vann!! Forza Milan, hehe 😉) så begav vi oss mot 📍Casa Infante för gelato, såklart! 🍨 Mums mums!! 😋 Oså satte vi oss på en trappa utanför en kyrka och pratade medan vi åt vår glass och det var såå mysigt hihi ❤️ Bara sitta där tillsammans... 🙏🏼
Oså avslutade vi vår fotbolls-söndag med pizza i Navigli ❤️❤️❤️ 
Min Niklas, tack för världens bästa söndag & världens bästa dagar ❤️🇮🇹