6 maj 2018

Why walk when you can dance?

Vardag

 
Igår kväll mötte jag upp Nicke och hans pappa så gick vi och åt på restaurang och sedan på en dansshow ✨ 
Det var verkligen spertrevligt och mysigt. För det första kunde vi sitta ute och äta middag!!! Hur härligt är inte det? 🙏🏼 Nu är det verkligen vår på riktigt hörrni. Nästan sommar till och med skulle jag vilja säga hehe, har legat och solat tre dagar i rad nu vilket är sååå gött ju ☀️ Och för det andra så var dansföreställningen såsåså bra 💃🏽 Det är Tobias Karlsson som har satt upp showen och flera dansare från Let's dance var med vilket var jätteroligt 🙈 Blev nästan lite starstrucked när jag fick krama Alex som dansar med Margaux Dietz i årets säsong av Let's dance hehe.. 
 
Och på tal om dans, hjälp vad jag saknar att dansa 😯 Dansade ju i 10-11 år men slutade när gymnasiet började för att hinna plugga och jobba samtidigt istället. Hade verkligen SÅ roligt de åren och min danslärare var nästan som en andra mamma haha ❤️ Även om hon skrek på oss och pushade oss till tusen så var hon världens bästa 🙏🏼 Nån gång ska jag börja igen!! Det är ett som är säkert 🙈
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress