4 maj 2018

Fredagsmusik ✨

Musik Vardag

Förra fredagen tipsade jag ju om musik från min studentlista för att den peppade mig så mycket, och idag vill jag tipsa om Post Malones nya album. De flesta av er har säkert redan lyssnat, men om inte, gör det!! ✨ Så himla go musik hehe, har lyssnat om och om igen idag när jag pluggat och nu ska jag snart ut på en promenad och tänker fortsätta på samma spår ☀️🎵
 
 
 
Hoppas att ni har en härlig fredag och en rolig helg att se fram emot 💘 Själv är jag bara hemma och tar det lungt ikväll, me imorgon ska jag ut och äta samt gå på någon dansföreställning med Nicke och hans pappa. Ska bli jättetrevligt och roligt 🙈💃🏽 Sedan är det jobb som vanligt på söndag å sen börjar en ny vecka med prov och grejjer, men också långhelg 🙏🏼 Så det ska vi nog klara av! Eller vad säger ni? 🌟
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress