12 maj 2018

Fem ✨

Om mig Vardag

Fem saker jag tycker om extra mycket 
☕️ Att dricka kaffe till frukosten på helgmornar 
🚙 Åka bil och lyssna på hög musik med Nicke 
💘 Att sova i en nybäddad säng 
🍦 Att först äta fisksoppa på en brygga på Bästkusten och sedan ta en glass i solen och bada i havet 🦋
🌅🥂 Gå promenader i kvällssolen, eller dansa med kompisar hela natten lång ;)
Fem saker jag vill göra någon gång i framtiden
🌸 Köpa fredagsblommor till min egna lägenhet
🌴 Åka till Karibien, Bali, Thailand, Mexico eller något annat sånt där paradisställe
👛 Köpa en väska från Mulberry
🇬🇧 Bo i London
👨‍👩‍👧‍👧 Ha en familj som mår bra och ett jobb som jag älskar att gå till varje dag
 
Fem ord som beskriver mig
💞 Omhändertagande
💪🏼 Bestämd
🙋🏽‍♀️ Går-all-in-i-allt
❤️ Känslosam
😄 Glad & nyfiken
Fem platser jag trivs på
🌊 På en brygga vid havet
😻 I min säng en sommarmorgon när solen lyser in genom fönstret och jag har bytt till nya vita lakan kvällen innan
🥂 En uteservering med ett glas bubbel eller rosé hehe 🙈🙉🙊
🦋 Hemma hos mina kusiner hihi, världens finaste hus 🙏🏼
🤴🏼Hos Nicke //Klyschan själv
 
Fem favoritminnen
Denna var ju svår!! Här vill man ju verkligen säga bra saker och inte missa något "stort" haha 🙈😅 Men här är några favvominnen iallafall, det finns ju egentligen hur många som helst hehe ✨
 
🇮🇹 Italienresan till Bologna på påsklovet förra året
🌊🌸 När jag hälsade på Gustaf i Mollösund förra sommaren; badade i havet första gången för året, gjorde god mat, drack prosecco, solade, snackade gött ☀️ Sommaridyll!! 
 
Någon som märker att jag älskar havet i detta inlägget?!  Haha 🙋🏽‍♀️
🚲 När jag & Maja var i Danmark när vi var små och cyklade runt på en lekplats. Tillslut blev Majas pappa galen för att vi aldrig ville gå med hem, men vi bara fortsatte och fortsatte 😅 Egentligen kanske detta inte är ett så bra minne att ha som favoritminne eftersom vi var så olydiga, men minns att vi tyckte det va sååå skojj hahaha. 
 🍫 När jag, mamma & syrran köpte chokladpraliner på Harrods i London och mumsade i oss vid Picadilly Circus en kväll. Ååh!!
🎼 Alla gånger jag varit på Eric Saades konserter haha. Skulle kanske inte vara riktigt lika galen idag, men ooojjj vad jag har varit lycklig de dagarna hehe, så de får faktiskt vara med här bland mina favoritminnen 🙈
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress