20 maj 2018

Bästkustskivan ✨

Glimtar från kameran Studenten & balen 2018

Nu mina vänner ska ni får njuta av en kväll som jag sent kommer att glömma (om ens någonsin..) 💛
När studentskivekommitén la upp en bild i eventet på Facebook och skrev "Mindre än en timma kvar tills fördrinken serveras på bryggan! Välkomna till bästa skivan på Blomstermåla <333 /Studentskivekommittén" så blev jag helt pirrig i bilen på väg dit haha 🌊 Förstår ni vilken dröm att vara vid havet och fira att vi ska ta studenten? Jaaaa det var en dröm 🙏🏼 Kolla bara!
Några gjorde minst sagt fin entré med båt och allt 🌊
Fina fina ni 💛
Skååål för oss 🥂
Ljuset 🌅
Mitt fina lilla bi 🐝SOM jag tycker om dig ❤️
emma

oj så härligt det ser ut att vara :)

Angelica Wåhlin

Ååh, vad härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress