2 maj 2018

41 dagar ✨

Vardag

Som ni vet så närmar sig studenten med stormsteg och ingen är gladare än jag 🙈 Men innan dess händer massa skojj som gör att väntan blir liiite lättare 🙋🏽‍♀️🥂 Detta räknar jag ner till, och ser fram emot just nu:
 
7 dagar Ska göra fransförlängning för första gången 🌟 Hoppas verkligen att det blir bra!! Verkar ju sååå gött att vakna varje morgon med fina fransar, trots att jag börjat vänja mig mer och mer vid att inte ha smink alls det senaste. Men fina fransar utan att behöva göra något skadar ju aldrig 🙊
 
16 dagar STUDENTSKIVA med temat Bästkusten. Blev SÅ glad när jag såg temat!! 🌊 Ääälskade havet, ääälskade bryggor, ääälskade båtar och fina skärgårdhus 😻
Innan det ska jag även fixa naglarna på dagen 🦄 Gellacket från Prag börjar bli slitet nu alltså...
 
 
19 dagar Baaaal med Niklas ❤️ Finns inte så mycket att säga, kommer vara lycklig den kvällen 👑 Att jag dessutom, förutom att ha världens bästa som dejt, kommer att få gå på bal med min bästa bästa vän är guuuld 💛 Det trodde vi inte när vi slutade nian och började på olika gymnasium. Men klart att vi gör allt tillsammans ;)) Så har det ju alltid varit 🙊
 
29 dagar SISTA UNDERVISNINGSDAGEN!! Alltså förstår ni att efter det kan jag skita i skolan (ish hehe)??? Och det är dessutom bara 17 dagar av dessa 30 som jag faktiskt är i skolan och har vanliga lektioner 🙏🏼
 
Här ska jag dessutom fixa fransar igen, och två dagar efter göra om naglarna. Viktigt att unna sig aaaalllt man vill när man ska ta studenten 😉 Det är man bannemej värd!!
 
34 dagar Min studentbal 👑💘 
 
41 dagar STUDENTEN! Behöver inte säga mer än så.. Bara ordet studenten talar för sig självt hehe 🇸🇪🥂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress