10 maj 2018

10 maj 2018

Vardag

Hej fina! ✨
Vaknade pigg och glad redan 6.50 imorse när klockan ringde för jobb. Och kände mig såå fräääsch med mina nya fina fransar. Är verkligen så himla nöjd 🙏🏼 Fast gick runt och oroade mig hela dagen över att dom skulle bli fuktiga av ånga från espressomaskinen, diskmaskinen mm. för limmet måste härda utan att bli blött eller så i minst 24 timmar. Plus att det var dööövarmt så man svettades ju ihjäl haha. Tora sa till och med "Märta, jag går ner och ställer mig i det stora kylskåpet en stund, kommer snart" haha 😅 Vad som däremot är gött är att när det är fint väder så blir det alltid mycket mindre att göra på jobbet, så det var en lugn dag 💃🏽
 
Sedan jag kom hem har jag pluggat och nu ska jag måla naglarna.. En vecka till får jag gå med halvslitna gelnaglar innan jag ska fixa dom igen nästa fredag 🦄 LYX!! 
Hoppas att ni mår bra och också unnar er massa lyx nu innan studenten (!!!) eller bara inför sommaren 🙊 Det är vi alla värda!
Göteborg är ändå fint 💛
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress