20 mars 2018

JOS, och godkänt gymnasiearbete ✨

Studenten & balen 2018 Vardag

 
 
 
Här befinner jag mig just nu; på JOS där fina Lina jobbar. Saknar henne så mycket på jobbet, vi var kollegor innan ✨ Men mysigt att kunna hälsa på henne när hon bytt jobb också 🙈 Hon fixade ihop en supergod smoothiebowl och en cappo till mig som jag precis mumsat i mig. Såå smarrigt och fräscht 🙋🏽‍♀️🌸 Och fint haha, alltid ett plus ✨ Anledningen till att jag gick hit från början är för att jag eventuellt ska låna en klänning av Lina. Köpte ju balklänning i torsdags men eftersom jag ska på Nickes bal också så hade det varit roligt att ha två olika hehe 👑
 
Tänkte även att jag sitter kvar här en stund och försöker plugga lite, men framför allt läsa lite bloggar och bara njuta en stund hihi 🙊 Hade opponering på gymnasiearbetet innan jag gick hit vilket gick jättebra. Fick direkt veta att jag & Ida är godkända så nu ska jag bara fila ihop det sista på min rapport och skicka in den innan påsklovet så att jag slipper tänka på den när jag är i Prag 🙏🏼 Näe hörrni, livet är rätt härligt nu va? Har varit SÅ GLAD igår och idag.. Njuter till fullo 🙋🏽‍♀️ 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress