2 mars 2018

Huvudvärk

Vardag

 
 
Här sitter jag i soffan och har precis ätit soyghurt med banan, müsli och valnötter ✨ Har haft huvudvärk i tre dagar nu så idag bor jag i soffan.. Iallafall hela morgonen och en stund till, innan Nicke kommer hit 💘 Då ska vi gå en prommis och det ska bli såå skönt. Tror jag behöver lite frisk luft ☁️ Sen ska vi laga mat oså vill jag se en dokumentär om Kevin-fallet, men vi får se vad Nickepicke vill haha.
 
Innan dess ska jag som sagt stanna kvar i soffan och bara ta det lugnt. Tror jag ska göra en ansiktsmask också så att jag känner mig lite fräschare hehe 🌸 Ska även fortsätta hälla i mig vatten så att den här förbaskade huvudvärken går över.. Det är inte ofta jag har huvudvärk så ska inte klaga egentligen, men usch va jobbigt det är :(( Hoppas att ni mår bra, vi hörs snart igen 🎈
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Har också haft huvudvärk i flera dagar. Riktig sprängande variant och pratat med flera som har samma. Kanske är något med vädret :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress