19 mars 2018

Gymnasiearbete & peppig morgon ✨

Vardag

 
 
 
Idag vaknade jag och var på strååålande humör till skillnad från igår då jag var dödstrött när jag skulle iväg till jobbet hehe ✨ Äntligen sov jag gott!! Förutom natten till i lördags så har jag sovit så extremt dåligt det senaste vilket självklart gör en väldigt trött.. och när man redan är dödstrött på grund av att man inte mår helt hundra både fysiskt och psykiskt så är en svajjig sömn inte det bästa kan jag ju säga 😴 Men inatt så sov jag äntligen helt okej vilket resulterade i en pigg tjej som lyssnade på peppig musik hela morgonen 🥂 Tog dessutom på mig en vit T-shirt och kände mig vårig, hade tagit brun utan sol igår kväll så jag kände mig extra fräsch OCH tog på mascara på fransarna så jag kände mig lite extra piffig haha 🌸 Försöker att inte ha mascara varje dag då mina ögonfransar blivit så sköra det senaste, men oj vad det gör mycket alltså 🙏🏼 Och nej, utseendet är verkligen inte det viktigaste här i livet, men jag kan inte undgå att det gör en lite extra glad när man känner sig lite extra fin 🙈
 
Oj vad långt det där blev nu då haha, ville helt enkelt bara säga att jag hade en väldigt peppig morgon 🎈I skolan redovisade vi våra gymnasiearbeten och imorgon ska vi opponera. Ska bli såå gött att det snart är över, även om jag inte tyckt att GA varit speciellt jobbigt faktiskt. Vi har gjort såå mycket mer krävande och jobbiga saker innan så detta kändes som ett okej arbete, dessutom skrev jag ju om psykisk ohälsa vilket jag tyckte var intressant 🙏🏼
 
Appropå att vara glad idag så kommer Nicke hem till mig ikväll ❤️ Har inte träffat honom på länge (förutom den snabba pussen i lördags haha) så det ska bli sååå mysigt hihi. Hoppas att ni också har haft en peppig dag, eller att morgondagen blir det 🌟
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress