15 mars 2018

Lunch & princessklänningar ✨

Studenten & balen 2018 Vardag

 
If you keep on believing the dream that you wish will come true 💘
 
Have faith in your dreams and someday your rainbow will come smiling through 💖
 
- Cinderella 👑
 
 
 
"Det där är en riktig en-bal-på-slottet-klänning, du ser ut precis som Askungen" ✨ Köpte världens finaste balklänning idag och äntligen kan jag känna mig 100% nöjd med både student- och balklänning 🙈 Har haft en annan hemma men den har aldrig varit riktigt hundra, men nuså. Nu kan jag minsann själv tycka att jag kommer vara en riktig prinsessa på slottet där i Juni veckan innan studenten 💘 Ååh blir helt pirrig!!
 
Innan klänningprovning så var jag i skolan och skrev matteprov och sedan mötte jag upp mamma för lunc och kaffe ✨ Såååå mysigt!! Efter att jag lycklig åkt hem med min fina klänning i händerna så har jag inte gjort så mycket faktiskt. Pratade med Nicke en stund i telefon och nu ligger jag i mammas säng och lyssnar på musik 🌟 Ska dock strax gå och borsta tänderna, så jag hälsar nattinatti till er för idag hihi 🙊
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress