25 januari 2018

JAG SKA TA STUDENTEN ✨

Studenten & balen 2018

 
VÄNNER!!! Jag ska ta studenten!!! 
Idag fick vi våra studentmössor och jag tror helt ärligt inte att man kan vara lyckligare än jag över det haha. Det måste ju verkligen vara den största symbolen av alla.. Heeeeelt galet!! 🥂
Fick min mössa och ringde mamma på vägen hem direkt efteråt och så började tårarna rinna av glädje!! Och när jag sedan kom hem och satte på Bäst av Oskar Linnros på högsta volym så bah grät jag i typ en kvart haha 😅
Kan inte förstå att det är sant. Jag ska verkligen ta studenten på riktigt!
 
 
 
Mina bästa pepplåtar att sjunga med till just nu: 
Bäst - Oskar Linnros
Champagne - Adoo
One Dance / Hasta el amanecer Masup - Alex Aino
25 - Oskar Linnros
Alla Flickor - Linda Bengtzing
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress