21 januari 2018

Helgen vecka 3

Vardag

 
Go sönda'kväll mina vänner!!
En betydligt lugnare helg än den förra har passerat, men dålig har den inte varit för det 😉 Inledde fredagen med att prova balklänning, vilket resulterade i att jag blev kär i en som var liiite för dyr. Det måste faktiskt finnas en gräns hehe 🙈
Därefter pallrade jag mig iväg till JOS där jag drack en god cappo innan syrran också kom dit 💘 Gav henne nämligen i julklapp att vi skulle äta smoothie bowl och sedan fick hon välja något på stan. MYSIGT!!
 
Köpte med mig en ingefära-shot till min lille kille som var sjuk och sen åkte jag hem och somnade så gott 🌟
 
 
 
HUR GOTT? Bästa Lina som fixade så mumsigt 👑🌸
 
 
Vaknade av mig själv vid 8.30 på lördagen ☀️ Låg kvar i sängen en stund, gjorde sedan en kaffe och frulle och sedan var det pluggdags... 
 
 
... plugget gick dock fort och efter det blev jag rastlös haha 🙄
 
Idag stod jobb på schemat och efter det kom Nicke hit. Nu har jag precis gjort müsli inför veckan, packat pennor och block och ska krypa till kojjs 🌟 Natti 💖
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress