8 januari 2018

Första veckan i Januari ✨

Vardag

 
Halloj på er vänner
första veckan i januari har passerat och den har varit väldigt härlig måste jag säga. Har haft en riktigt bra start på 2018. Har varit med Niklas typ varje dag men också hunnit med en hel del annat 🌟🙈 Häng me 😉
 
 
Den 3 Januari vaknade jag bredvid en trött liten kille. Som vanligt gick jag upp och duschade och åt frukost innan han orkade ta sig upp, men sen kröp jag ner här igen ;)) 
 
 
Sen fick vi för oss att vi ville till Ullared haha, så syrran hoppade med oss in i bilen oså bar det av 😉 Älskar verkligen att åka bil och lyssna på hög musik med Nicke å kompisar 🙏🏼 Njuter haha. 
 
 
Den 5 Januari träffade jag Alma och drack en go cappo och snackade 💛
 
 
Senare samma dag kom tjejgänget hem till mig oså lagade vi tacos tillsammans 🌮 MYS!!
 
 
Dagen efter, 6 Januari firade jag & syrran försenad jul med kusinerna igen. Det blev tacolördag och klapputdelning, och till sist en sväng hem till farmor 💖 Väldigt mysig dag det också!!
 
 
 
 
Igårkväll kom denna lille till mig igen ✨ Vi åt brownie med vaniljglass och kollade på Titanic. BRA sista lovkväll ❤️ Idag gick vi en promenad med de tjockaste jackorna vi kunde hitta hemma, och det var sååå härligt. ÄLSKAR verkligen promenader i solen, även när det är kallt ❄️ 
 
Nu ska jag dra fram dammsugaren och städa mitt rum, duscha och måla naglarna 🙈 Sen är det back on track till skolan imorgon, men nu kan vi treor se målet framför oss ✨
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress