13 januari 2018

Eve 18, roligaste kvällen i år 🌟

Vardag

 
God morgon!! 
Hur är det med er? Med mig är det helt underbart för tillfället. Igår hade Eve försenad 18-årsmiddag och efteråt mötte vi upp några fler så drog vi ut och dansade. Middagen var hur trevlig som helst, maten var supergod och Eve var (är) världens bästa 18-åring ✨ Dessutom hade jag typ världens bästa utekväll 🎉 Lika roligt som på min egen 18-årsdag, och det mina vänner, det är svårslaget haha 😉
 
 
 
 
HUR TREVLIGT? ✨
 
 
 
 
Med dessa tjejerna kan jag ta över världen 💘 Mina stjärnor! 🌟
 
Jag kom på två saker igår på vägen hem: 
 
1. Jag vill ha middagar och gå ut och dansa med mina kompisar så ofta jag bara kan!! Det är verkligen så himla roligt och man får världens kick haha 🙏🏼👑 Är helt upprymd idag 😇 GÖR DET NI OCKSÅ!
2. (Detta visste jag redan innan igår haha, men ändå) Jag är så otroligt tacksam över alla personer som jag har i min närhet som jag får umgås med ❤️ Att jag har mina fina vänner & pojkvän och även deras kompisar, det betyder verkligen SÅ mycket! ✨
 
 
Eve

Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress