30 januari 2018

Drömmen om en egen lägenhet

Inredning

Alla bilder: Alvhem.com
 
 
Alltså drömmen om att kunna köpa en egen lägenhet och flytta hemifrån, inreda precis så som man vill och bjuda hem massa kompisar samt lyssna på musik hur högt man vill utan en mamma som klagar (om man bortser från att man har grannar heh) 😉 Älskar att kolla på lägenheter och inredning. Älskar att drömma över huvud taget. Jag är verkligen en riktig drömmare, nästan lite för mycket ibland hehe ☁️☁️☁️
 
 
 
Den här lägenheten är ju sååå häftig?! Det är typ inte alls min stil egentligen med detta industriella, jag är ju mer av en "stuckatur-vita brädgolv-romantisk kakelungns-människa", men denna är verkligen så cool!! Älskar fönstrena!! 😻 Synd bara att den ligger på nedersta våningen :((
 
 
 
Vill flytta nu nu nu. Men antar att jag borde njuta av att bo hemma så länge jag får 😉🙈
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress