16 februari 2018

Stockholm med mitt Hjärta ❤️

Glimtar från kameran Vardag

 
 
I onsdags morse, alltså på Alla ❤️ Dag, hoppade jag & Nicke på tåget till Estocolmo.
Sooom vi längtat efter denna lilla resan och såååå kul som vi hade. Visst att både jag & Niklas är personer som älskar mys, rosor, att hålla handen, att gulligulla hela tiden, och visst att vi också gjorde detta hela tiden.. Men vi hade framförallt så jäkla roligt 🙈 Världens mysigaste och roligaste resa med min N!!
 
 
Efter att Nicke napat en stund på rummet så fick jag tillslut med honom ut på stan 🙋🏽‍♀️🌸
 
Är man i Stockholm så är det sjäääälvklart att man måste fika på Mr Cake. Världens bästa café!! Och det var sååå skönt att gå dit en onsdag. Vi fick bord snabbt och kön var inte alls farligt lång 🙏🏼 (Sist jag var där, en lördag, så var det verkligen föör mycket folk heh).
 
 
 
Vi drack varsin kopp kaffe och jag åt en macka samt en vit choklad-cheesecake med hallon. Omajgaaad vad god den va 😻 Vit choklad kan ju lätt bli lite föör sött men asså 👌🏼 Nicke åt en bulle som även den var suupergod och nån Steak Sandwich med sötpotatispommes som var drömgod även den!!
 
 
Inne i Sturegallerian fick man ta fina Alla Hjärtans Dag bilder och självklart gjorde vi det 😉 Man fick dessutom 2 rosor så  en viss tjej var väldigt nöjd haha 🙋🏽‍♀️🌹
 
 
 
Frammåt eftermiddagen gick vi tillbaka till rummet för att göra i ordning oss för middag ✨ Men innan det var dags att börja sminka sig så hade N fixat en överraskning 😧 Asså världens finaste kille ❤️🌹 Sen skålade vi med bubbel och gick till restaurangen... 🥂
 
 
 
 
Igår gick vi en promenad genom Gamla Stan och över till Söder för att sedan ta en cappo på Vetekatten ✨ Fina Stockholm 🌸💞
 
 
 
Strax därefter var det dags att börja ta sig till stationen och ta tåget hem till Götlaborg 👑
Tack Nicke för världens roligaste, mysigaste, finaste, konstigaste (😉) och bästa Alla ❤️ Dag och Sthlms-resa. Du är bäst!!
Moa Håkansdotter

Vilka mysiga dagar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress