22 februari 2018

Senaste... ✨

Vardag

 
Bah för att jag älskar att fylla i sånna här listor, och för att det är lite kul att läsa.. kanske?! Haha 🌹🙋🏽‍♀️
 
Senaste låten jag lyssnade på
Lyssnar på Annie Hall av Linnros (såklart) just nu, men innan det lyssnade jag på Força av Jireel
 
 
 
Senaste smset jag skickade
"Har mailat dig, kolla imon om du får lite tid över :)" till pappa haha. Vill att han ska kolla igenom en skoluppgift 😉
 
Senaste klädköpet
Hmm, det måste ha varit i Sthlm. Där köpte jag en blus och en lkjol på Zara 😻🙏🏼
 
Senaste resan jag gjorde
Om Stockholm inte räknas så var det till Barcelona med Majken under slutet av sommarlovet förra året ☀️ Vill sååå gärna tillbaka!!!
 
 
 
Senaste podden jag lyssnade på
Lyssnade för första gången på Alice & Bianca Har du sagt A får du säga B idag. Tycker kanske inte att det var något jättespeciellt hehe.. Min favvopodd är Forni & Hamilton just nu ✨
 
Senaste använda emojin
På mobilen var det antagligen ett rött hjärta till Nicke eller nåt haha ❤️
 
Senaste sedda filmen på bio
Ted - För kärlekens skull ✨ Om ni inte sett den ännu: bah gör det!! Den var verkligen så fiiin 🙏🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress