8 februari 2018

En helg att se fram emot ✨

Vardag

 
 
Imorgon efter skolan är det äntligen sportlov. "Första delen" utav sista terminen i skolan är därmed snart avklarad och det känns extreeeemt bra 🙋🏽‍♀️ Ser dessutom fram emot helgen jättemycket, såhär ser mina planer ut: 
 
Fredag: Ska träffa mitt älskade tjejgäng över ett glas vin 🍷 Kan det låta vuxnare eller? Haha, väldigt mysigt ska det bli iallafall ✨
Lördag: Jobb 7-13. Kanske inte den roligaste tiden att gå upp.. Men under öppningspassen känns det alltid som att tiden går ganska snabbt så det är skönt ☺️ Efter jobbet ska jag antagligen skriva lite på en religionsuppgift, men sedan vet jag inte riktigt ännu. 
Söndag: Sovmorgoooooon ja tack! På eftermiddagen ska jag träffa Maja oså ska vi äta middag tillsammans och sedan ska vi på OSKAR LINNROS konsert 🎉🙈 Alltså, jag är obeskrivligt taggad!!!
 
Men först: en kopp kaffe och religionsplugg, och en fredag i skolan. Förhoppningsvis får man sluta tidigare om man är klar med sin engelskauppgift till sista lektionen 😉
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress