12 februari 2018

Du är bäst i Sverige 🌟

Glimtar från kameran Musik

 
 
 
 
 
Oskar Linnros, du är bäst i Sverige 🌟
 
Alltså det var så galet bra igår. Jag finner inte ens ord för att förklara hur LYCKLIG jag blev när jag hörde introt till Bäst.. Kollade precis videon jag filmade och fick på riktigt tårar i ögonen 💖🙈 Förutom att Bäst såklart var bäst, så var heeeela konserten helt otrolig. Han kan den där Linnros. Han är en helt otrolig artist alltså ⭐️
 
Vaknade hos Nicke imorse men åkte hem tidigt för att hinna tvätta och börja fundera på vad jag ska ha med mig till Sthlm på onsdag 🌹 Ska strax hänga upp första tvätten och köra runda två.. Sen ska jag hem till Majken för att fira alla hjärtans dag i förväg med mina tjejer ✨ Det är ju tradition, men när tre av oss numera har pojkvän så får vi fira i förväg ❤️ Mysigt det också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress