12 februari 2018

12 Februari 2018 ✨

Vardag

 
 
11:04 Frukost ☕️ Alltså frukost med kaffe skulle jag kalla riktig vardagsglädje ✨ Dricker aldrig kaffe på morgonen innan skolan, men att göra det på helger och lov är så himla gott!!
 
 
15:50 Majken tog ut bröd ur ugnen 😻 
 
 
15:56 Mysmiddag/sen lunch ✨ Majken hade gjort sååå god linssoppa. Helt perfekt mat en dag som denna när det snöat till och från och hela marken är täckt av slask att halka runt i haha.. Har seriöst gått runt som en liten tant för att inte ramla idag 😅
 
Emellan maten (som tydligen är det enda jag fångat på bild haha) så har jag som sagt tvättat och börjat packa för Sthlm idag. Galen planerare och galen älskare i att packa och fixa som jag är så börjas det i tid haha. Vi är bara borta en natt och åker på onsdag men va sjutton, bättre att vara ute i god tid 🙈🙋🏽‍♀️ Efter middagen hos Majken träffade jag Nicke oså drack vi te på Brogyllen ✨
Nu är jag strax redo för att sova. Har verkligen insett det senaste hur skööönt det är att gå å lägga sig haha. Jag njuter av det varenda kväll och ser fram emot mina frukostar med kaffe 😉 Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress