19 april 2018

Vårkläder & kämpig vecka

Vardag

 
 
 
Kjol, sneakers, rosa kappan & solbrillor ☀️ Hade världens våroutfit i fredags 🌸 // Kaffe i solen med världens bästa vänner 💘 Finns inga som dom, fast vi saknade vår femte kompanjon som låg hemma sjuk 😯
 
 
 
Sminkade N inför en skoluppgift han skulle göra 🙆🏽‍♀️ SÅ ROLIGT!!!
 
 
Och var en gullig flickvän som kom med Oboy till sängen i lördags morse ;)) Är man snäll så är man haha 🙋🏽‍♀️😆
 
Hej på er!! ✨
Hur har ni det? Förutom att vårvädret verkar hålla i sig så är det ganska kämpigt här 😴 Är trött på skolan och vill inget hellre än att gå hem så fort jag kommit dit - men jag kämpar med dom sista krafterna jag har och snart är det över 🎉 Ni bah "jo vi vet, du skriver det varje dag typ" 😅
 
Imorgon är det dock fredag och jag har en lektion, sedan ska jag jobba några timmar innan jag åker hem till N och kollar på Lets Dance 💃🏽 Tänker inte röra mig en meter från hans kramar och soffa på hela kvällen haha, längtar efter att bara ligga där och inte göra någonting efter denna känslomässigt extremt stressiga veckan 😶 Men lite kul har allt hänt 🙋🏽‍♀️ Jag har klickat hem 10000 olika klackar till balen och snart har jag fått hem och provat alla, ska springa iväg till posten senare idag och hämta ett par till att testa faktiskt 🙈 Sen får jag skicka tillbaka dom som inte var bra haha. Har även kirrat balväska och det känns såå skönt att jag snart har fixat allt sånt där. SÅ ROLIGT dessutom 👑
 
Kram på er!! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress