30 april 2018

Valborg

Vardag

 
Cappofika med min lilla bästis i fredags 💖
 
 Hej på er fina ✨ Och glad valborg, eller vad man nu säger haha?!
Tack för alla fina ord efter inlägget om betygssystemet igår. Kul att så många faktiskt reagerar 🙋🏽‍♀️ Och håller med mig hehe.. 
 
Igår efter jobbet åkte jag hem för att duscha och göra mig i ordning. Sedan åkte jag hem till Nicke och kollade på fotboll med hans kompisar (vem har jag blivit som kollar fotboll?? ⚽️ haha) och efter matchen åkte vi in till stan för at möta upp andra och partaja 🥂 Hade väldigt roligt! Dock fick N och hans kompisar stå i kö i typ 100 år så alla drog utom han och en till haha :(( Så det var lite tråkigt, men annars en bra kväll 🌟 Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska börja plugga. Blir en lugn valborg eftersom jag var ute igår.. är helt slut idag haha!!
 
Ser ni förresten att jag ändrat designen på bloggen? Först tyckte jag om det jättemycket.. men var nog lite väl snabb med att ändra för nu vill jag typ ha tillbaka det gamla haha. Men det var så längesedan jag höll på med koder och grejjer så har ingen aning om hur jag ska få tillbaka det 😶🙃 Får helt enkelt hoppas att jag vänjer mig vid denna designen.. Dock kan jag inte lägga bilder bredvid varann i inläggen som jag kunde förut?? Tråkigt!! Aja, det ordnar sig nog 💘
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress