1 april 2018

Vad har hänt sedan sist? ✨

Vardag

 
 
Halloj vänner! I'm back med uppdatering i bilder på vad som hänt det senaste 🙋🏽‍♀️ Börjar ju bli såhär 99,9% av alla inlägg ser ut hehe, men har inte så mycket annat att dela med mig av för tillfället + att det är väldigt kul att titta tillbaka på ✨🌸 Bloggen blir lite som en dagbok..
 
P ovan bild låg jag iallafall i Nickes soffa innan vi skulle hem till hans syster i torsdags ☀️ Jättetrevligt, och efter det sov jag hos N 💖
 
 
Dagen efter, alltså i fredags åkte jag hem till Tuss för att fota till en skoluppgift ✨ Här är en utav bilderna, ska lägga upp fler nån dag 🙈 Blev jättebra!!
 
 
Senare samma dag åkte jag hem till Emmsi som fyllde 19!! Så sjukt att det var ett år sedan alla fyllde 18?! Tiden går faktiskt fort även om det inte alltid känns så när man är.. mitt i tiden typ haha.. om ni fattar vad jag menar?! Man märker inte att tiden går fort förrän man ser tillbaka på saker liksom 😯 Typ.. haha 🙆🏽‍♀️
 
Hon bjöd iallafall på supergod mat som gav mig sommarkänslor och sen satt vi bara och snackade och åt godis 💞 Mysigt!!
 
 
 
 
Igår gick jag och Nicke en promenad i solen 💛 BÄSTA som finns!! Tror det bor en skogsnisse inom mig alltså.. jag ÄLSKAR att gå ute i naturen och bara stanna upp och njuta!! Blir helt fylld av lugn typ 🙏🏼
 
Sen på eftermiddagen kom pappa hem till oss oså fikade vi lite och så 💘☕️
 
 
Och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik efter att ha packat en stund 👛👑 På tisdag bär det nämligen av till Prag med i princip alla treor på skolan. Ska bli så fruktansvärt kul!! Och när jag kommer hem igen så fyller jag år 🎈 Vilket påsklov!! 🐣 Dessutom mitt sista lov någonsin.. asså va? Det där med tiden...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress