25 april 2018

FN:s säkerhetsråd - Mötet är härmed avslutat

Vardag

 
 
 
Tack herr ordfärande, högt ärade delegater, mina damer och herrar...
FÖR FN-ROLLSPELET ÄR ÖVER!!! Som jag och min kära kompanjon Ida har fasat (!!) inför den här dagen. Har inte alls tyckt att det skulle bli kul utan bara läskigt och pressigt - men det gick bra. Vi gick upp i talarstolen såå många fler gånger än jag trodde att vi skulle 🙋🏽‍♀️ TJOHO för oss 🇸🇪 Sverige hade varit stolta över att ha oss som representanter i FN 😉
 
Sedan jag kom hem har jag INTE pluggat. Istället har jag suttit i solstolen med en stor filt för att det hunnit bli kyligt, och njutit av kvällens sista solstrålar ☀️ Sedan har jag läst ut Planera ditt drömbröllop med Johanna Kajson och därmed hunnit drömma mig bort bland vita fina skira klänningar, rosa blommor och diamanter hehe 👰🏽 Som ni vet är jag en riktig drömmare och brölloppsdrömmar är väl lite av favoritdrömmen.. SÅ FINT!!! Allt jag älskar samlat under en dag haha. Massa kärlek, vänner och skratt, blommor i mängder, fina kläder, massa pyssel, fix och planering, smycken.. ALLT! Haha ✨ Mycket roligare än formella debatter i en stel sal 😋
 
Snart är det dax att nana för att bli av med min hemska förkyldning 😴 Gonatt fina! 💘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress