9 april 2018

19 år & spadag ✨

Vardag

 
 
 
Kom hem från Prag sent i fredags kväll och blev hämtad av Nicke och syrran på flygplatsen ✨ Fick rosor för att jag och N varit tillsammans i sex månader och åkte glatt hem. Härligt att vara hemma hos mina favoriter (även om resan var uuuunderbar!!! Ska visa MASSA bilder) 💘 På lördagsmorgonen vaknade jag till sång och tårta 🍰 Såå mysigt! Sen åkte vi till havet och promenerade och drack kaffe, och dagen avslutades med god middag hemma 🙈 En perfekt födelsedag ☀️
 
 
 
 
Och igår låg jag och N här och göttade oss på spa 🙈 Fick en heldag i födelsedagspresent och OJ vad glad jag blev och OJ vad härligt det var och OJ vad välbehövligt 🙏🏼
 
 
HUR BRA UTSIKT??!!! 🌟 Lille hjärtat oså havet 🌸 Behöver inte så mycket mer än så ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Sen avslutades kvällen med mysmiddag ✨ Vi delade på en hummersoppa till förrätt oså åt vi ryggbiff till varmrätt 😻 SÅ gott, och SÅ bra avslut på världens mysigaste dag ❤️ Tack hjärtat!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress