12 april 2018

12 april 2018

Vardag

 
 
God eftermiddag kära vänner
Hur galet att det redan är 12 april?? Halva april har ju för sjutton nästan redan gått? Vad händer med tiden egentligen? Det är inte långt kvar till studenten nu (som jag tjatar hehe), men oj vilket slag det blev att komma tillbaka till skolan efter världens härligaste påsklov. Insåg verkligen att jag släppt allt vad skola heter under lovet vilket ju är hur skönt som helst, men det blev väldigt tufft att komma tillbaka.. Men imorgon är det fredag och jag har bara en lektion, sedan har även denna veckan blivit avklarad och jag ska träffa mina fina tjejer 💘🙏🏼 
 
Iallafall så har jag nu skickat ut studentinbjudningar till alla fina släktingar och vänner som jag vill ska komma och fira med mig 💞 Igår kväll åkte jag hem till Nicke och sov där och idag slutade jag tidigt. Sedan jag kom hem har jag pluggat och solat. Det är så varmt på vår altan att jag kunde sitta i solstolen med BIKINI!!! ☀️ Fick till och med en rand och oj vad jag älskar solen ☀️ Så nu ska jag ta ut yogamattan, dra på mig träningskläderna och träna en stund på altanen. GÖTT! Sen får mamma förhöra mig inför ett prov och sedan är det väl nästan läggdags 😴
 
Hoppas att ni mår bra!! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress