23 maj 2017

Ett dygn att älska

Glimtar från kameran

 
Måndag morgon innan sista spanskaprovet någonsin ↑
 
Vårmiddagen med (nästan) alla älskade tvåor på skolan ↓
 
  
 
 
  
 
 
En morgon och förmiddag med sommarkänsla och ledighet ↓
 
 
 
Nu ska jag ta ut kakan ur ugnen som jag bakat till mamma och hennes kompis så att det ska få mumsa på något (förhoppningsvis) gottit imorgon hihi. Vilket dygn. Kan även meddela att Jakob Karlbergs låt Trdägårn fick mig att bli så glad igår medan jag gjorde i ordning mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen haha, så LYSSNA PÅ DEN! Sen att sista spanskaprovet någonsin blev avklarat och likaså sista samhällsprovet för den här gången gjorde ju inte det hela sämre direkt ♥ Det var om något värt att fira!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress