19 juni 2017

En kväll i Juni

Glimtar från kameran Sommar 2017

 
 
Skulle ju om sagt till frissan idag och få fräschat till håret lite 💇🏽
Såhär fint blev det ↓. Ja, nu ser ni ju inte riktigt hur det blev "egentligen", men såhär fina flätor fixade min bästaste frisör ihop när vi var klara 🙊✨ Har känt mig så fin, så fin hela dagen!
 
 
 
 
Knäppte lite bilder i mitt rum såhär en junikväll och känner mest att min kamera är min bästa vän Tänk så kul man kan tycka att det är, både att vara framför och bakom kameran på samma gång 🙊😌
 
Kan dock inte avgöra om jag ser ut som 7 år eller ej på sista bilden ↑. På ett sätt är känslan precis som när jag ser tillbaka på gamla bilder, men samtidigt är det något som gör att det där allra allra barnsligaste inte finns kvar? Ah, jag vet inte haha.. Mina vänner kände knappt igen mig och mamma sa "åh, min lilla Märta". Lite härligt att få vara ett barn fortfarande ibland iallafall 🙈
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress