15 januari 2017

En bok & en fest

Inspiration & tips Vardag

 
 
 
Bästa Agnes hade fixat en Photo Booth inne på toan haha. SÅ HIMLA KUL!
 
 
 
Söndag kväll igen. I veckan började skolan, men med mjukstart. Lektioner blev inställda så man kunde gå hem tidigt och en dag satte jag mig på ett café med Therese Lindgren's bok Ibland mår jag inte så bra. Läste, njöt av kaffet och åkte sedan hem för att plugga en stund. Läste sedan lite till och vipps så var boken slut. Ett bra betyg med andra ord :) Tror att jag gillade den (förutom att den var bra i sig såklart) för att jag följt Therese ända sedan början på hennes youtubekarriär och liksom "hängt med" på mycket av det hon skriver om. Väldigt bra bok iallafall, och väldigt lätt att läsa och ta sig igenom även om den många gånger är hemsk. 
 
I fredags var det dags för 18-årsfest hos käraste vännen min. Otroligt trevligt och kul. Härligt att dansa och vara med personer som man tycker om. Mmh! ♥ Idag däremot var det dags för jobb. Inte så dåligt egentligen, men ibland är man trött haha. Nu sitter jag och kollar på Fröken Frimans krig innan läggdags. Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress