31 december 2017

Året som gått / 2017

Vardag

 
 
Hur har året varit?
Svar: Både upp & ner skulle jag nog vilja säga. Men jag tror ändå att jag kommer att minnas 2017 som ett bra år över lag 🌟 Speciellt våren!!
 
Bästa köpet?
Svar: Min 18-årsklänning, en resväska från Samsonite, resan till Barcelona. Och förhoppningvis kommer resan till Prag som jag bokat inför påsklovet nästa år, samt studentmössan att vara mina bästa köp i år också 😉
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?
Svar: Shape of you - Ed Sheeran
How far I'll go från Moana/Vaiana
Despacito såklaaaaart!!!
Barcelona - Ed Sheeran
I'm the  One - DJ Khaled, Justin Bieber
Trädgårn - Jakob Karlberg
Bäst - Oskar Linnros
They Don't Know About Us - 1D
 
Har verkligen lyssnat på såååå mycket musik i år. Speciellt nu under hösten 🙏🏼
 
  
 
 
Blev du kär i år?
Svar: Väldigt.. ❤️
 
Bästa minnet från detta året?
Svar: Min 18-årsdag och Italien-resan lätt! 🌟 
 
Har du blivit bättre på något?
Svar: Haha ingen aning... Skulle väl vilja säga att jag blivit bättre på att stressa ner men vet inte riktigt om det stämmer haha.. 

Vad var extra bra med året?
Svar: Alla 18-årsfester som hölls hela våren, Italien, Grekland, Malmö-Köpenhamn-Österlen, Barcelona 🌸 Ja, alla resor helt enkelt haha. Och att jag träffade Nicke.. lite cheesy får man väl vara hehe. 
 
 
 
 
Tror du 2018 kommer bli lika bra/bättre/sämre?
Svar: Bättre! Om man vågar säga så haha. Men jag tar ju för sjutton studenten!!!!!!!! 🎉

Vad kommer du sakna mest från året som gått?
Svar: Återigen, att alla fyllde 18 och har varit konstant taggade haha 🥂 Det har verkligen varit såå grymt!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Resor, kläder och kaffe tror jag nog. Väldigt värt faktisk 😉

Vad vill du säga till dig själv inför 2018?
Svar: PÅ STUDENTEN FINNS DET INGA GRÄNSER 🥂 OCH DU ÄR SÅ J*VLA BRA! 
Lev efter dina drömmar och låt inget stoppa dig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress