29 december 2017

2017: Juni - Augusti ✨

Glimtar från kameran Vardag

 
 
Juni inleddes med Majkens 18-årsfirande ✨
 
 
Några dagar efter det fick jag sommarlov för sista gången någonsin 🌸 SÅ galet och SÅ fantastiskt!
 
 
Och hade picknick med favvotjejerna 💖
 
 
Firade midsommar med dessa två goingar 👑🌸🥂
 
 
Fortsatte umgås med mina favoriter.. Här bjöd vi Fanny på middag 💛
 
 
 
Hälsade på hos Gustaf i Mollösund ☀️ Favvoplatsen!
 
 
Ännu mera festligheter ✨
 
 
 
 
 
Var på Skiathos med la familia 🐬 Häääärligt är ordet!!
 
 
Självklart var jag även i Fjällbacka med kusinis en sväng 🌊
 
 
Och bjöd Maja på födelsedagsmiddag 🎉
 
 
 
 
Sen bar det av till Malmö, Köpenhamn och Österlen!!
 
 
 
 
 
Sist, men absolut inte minst så var jag i Barcelona med Majken ☀️🌴 ÄLSKADE verkligen Barcelona!!
 
 
När skolan börjat igen så åkte jag, mamma & syrran och åt fisksoppa vid havet en helg. Mys! ✨
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress