2 december 2017

2 December

Studenten & balen 2018 Vardag

 
Det är redan December hörrni, hur fort gick inte november? Helt galet snabbt tycker jag.. Och december kommer nog gå lika snabbt för jag har såå mycket inplanerat ✨ 
 
Igår var jag på bio med Nicke och såg solsidan. Den var superbra så tipstips ☺️ På måndag är det vinterbanketten med skolan, alltså som en finare fest - mer likt en bal. Ska gå med Gustaf och det ska bli sååå kul 💖 Tredje året gillt och äntligen ska jag få gå!! Sen är det musikhjälpen (konsert) i skolan, kalas hos min kusin.. å sen är det inte långt till jul 🎄 Myys!!
 
Ett gäng bilder från senaste tiden har ni häär 🙊
 
 
 
Titta så söt bild Majsan skickade till mig från när vi var små och hade gjort semlor Jag döör haha. 
 
 
 
På vappe med Majsan för nån vecka sedan 💛 Myys å gott 💘
 
 
200-dagars!!! Alltså kan ni förstå att jag tar studenten om MINDRE än 200 dagar och att vi firade det i tisdags 🎉  Först partajjade jag loss på min 200-dagars med sporttema med mina fina klassisar och parallelklassisar, och sedan gick jag över gatan till Maja & Niklas 200-fest 🌟 VILKEN ROLIG KVÄLL ALLTSÅ!
 
 
 
Och dagen efter vaknade jag bredvid den här gosen efter alldeles för lite sömn 😅 Men så ska det vara när studenten närmar sig 😉
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress