19 augusti 2017

Barcelonaaaa

Glimtar från kameran Sommar 2017

 
Från Malmö & Köpenhamn -> till Barcelona ☀️ Jag var hemma tre dagar och sedan stack jag till värmen igen 😄
Gillar ni inte bilder så är detta inga kommande inlägg för er, för här ska det minsann visas hur härligt vi har haft det 💖 Jag & min fina vän!
 
 
När vi kom fram gick vi direkt och köpte lite gott plock som vi sedan njöt av på vår lilla terass 😌 28°C var det, och vi firade med bubbel 🍸
 
 
 
Sedan gick vi runt i vårt område - Gracía, och avslutade med mojito för €3 & italiensk glass
 
 
 
 
 
Dag 2, eller den första riktiga dagen, så hängde vi först på stranden - Barceloneta ☀️🌊 Det fanns palmer, det var sol, vi badade i det varma havet och jag mådde tippentoppen 🌸
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress