9 april 2017

Min 18-årsdag i bilder

Glimtar från kameran

Blev uppvaktad av mamma & syster, och för en gångs skull sov jag inte räv.. Antar att jag är vuxen och inte så exalterad att jag inte kan sova längre.... not! Hade väntat lääänge på min dag haha :))
 
Fick ballonger, ett fint kort och choklad av mina fina tjejer i skolan. Ballongerna var dock ivägen på bänken så jag tejpade upp dom i fönstret :) Festligt tycker jag hihi!!!
 
Sedan skyndade jag hem för att fixa det sista inför kvällen och även mig själv haha. Fick så fina örhängen på morgonen som matchade min fina klänning helt perfekt ♥
 
 
Blåste upp de sista ballongerna..
 
 
Hällde upp hallonpuréen till mina hallonbellinis i glasen och ställde fram mitt rosa godis... ;))
 
 
Tillslut plingade mina älskade vänner på dörren och middagen som blev till fest var igång! Kan inte nog tacka dem allihop för att de är så fina ♥
 
 
Ett sista glas och sedan iväg till stan :D Bildarna från resten av kvällen är dock inte lika fina.. eller bloggvänliga haha.. Så de får stanna i min telefon hehe ;))
 
 Tack till er allesammans! Dagen jag längtat efter i 100 år blev helt fantastisk, tack vare er! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress