17 november 2016

Home

Inredning Inspiration & tips

 
Jag har hittat dem. Två drömlägenheter. Alltså verkligen DRÖMlägenheter. 
Vill bara packa ihop mina bunkar och slickepottar, ta kudden under armen och flytta ut nu med det samma. 
 
Vi börjar med den jag hittade för ett tag sedan:
 
 
Denna är ganska enkel, men det jag fastande för så mycket var köket. Det är inte ofta det är så bra ytor i sånna här små lägenheter, men tänk vad mycket jag skulle kunna baka här hihi :) Hade nog däremot bytt bänkskiva!! 
Som om det skulle vara möjligt efter att först ha sparat ihop minsta lilla öre för att köpa lägenheten...
 
 
 
 
Och här är den andra, som jag hittade alldeles precis:
 
 
 
 
 
Kolla detta köket då?!! SÅ fint med linnegardiner och linneduken. Fast jag skulle självklart haft vita istället hihi :)
Oså sovrummet, SÅ mysigt! Det går garderober längs en av väggarna också, helt perfekt. Och alla fönster i vardagsrummet/köket. Alltså jag önskar verkligen så mycket att jag kunde köpa den här lägenheten. Jag vet precis hur jag skulle gjort och haft det. Till att börja med skulle jag måla om väggarna i vardagsrummet som typ är orange-beige-gul-bruna, och sedan skulle jag haft en stor fin sån där princessgavel i samma färg som tapeten i sovrummet. En sån där fluffig med knappar i så att det blir lite rutigt ni vet?!
 
Åh!
 
Alla bilder, samt lägenheternas annonser är från alvhem.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress