7 november 2016

En sån där stund

Glimtar från kameran London

 
Hamnade precis i en sån där stund, ett sånt där moment, där jag bara vill sätta mig på tidigaste möjliga flyg och susa iväg till London. Jag vill verkligen bara dit. NU. Så för att få njuta lite av staden, men samtidigt egentligen plåga mig själv för att jag inte är där på riktigt, ska jag titta på bilder därifrån, kanske lite lägenheter och hus också. Och flygbiljetter. Bara för att. För att jag längtar så. 
 
Det låter ju helt galet att jag så himla gärna vill dit, att jag liksom får ett "moment" och bara MÅSTE dit. Men så är det bara. Jag vill dit nu på en gång. Med det samma alltså! 
 
"Because a bad day in London, is so much better than a good day anywhere else"
 
   
 
 
   
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress