26 december 2016

Stockholm dag 2

Glimtar från kameran

 
Bilder från Stockholm dag två kommer lastat :) 
 
 
 
Köpte en liten julklapp till mig själv från mig & pappa. Lääängtar tills jag får öppna den haha. Köpte ganska mycket julklappar till mig själv faktiskt hehe.. Update: Älskar julklapparna till mig själv haha. 
 
 
 
 
 
Dag två bestod som ni ser mest av stroseri i affärer och en del shopping. Mysigt & roligt. Och så åt vi en sen lunch på Wienercaféet innan det var dags att börja gå mot centralen och tåget hem. 
 
Älskar Biblioteksgatan, som ni ser på bilden längst ner. Där är ju mest väldigt dyra affärer, så det är inte så att jag shoppar loss där, men det var så mysigt och fint pyntat. + att And other stories ligger där, som jag ju älskar! ♥
 
Bästa Stockholm!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress