22 december 2016

Sminkfavoriter

Inspiration & tips Vardag

 
 
The Body Shop: Energising face mist Vitamin C // Mac: Highlighter "soft and gentle".
 
Mina två sminkfavoriter sedan de följde med mig hem från London i somras. Har använt highlightern från Mac nästan exakt varje dag sedan dess och även Face misten används väldigt flitigt. Använder alltid misten när jag har applicerat min mineral foundation från Bare minerals. Huden får en helt fantastisk lyster och rouge, bronzer osv "smälter in" i foundationen på ett väldigt fint sätt. + att man känner sig otroligt fräsch när man "sprutat" den på ansiktet.
 
Highlightern behöver jag inte ens säga något om. Den är underbar haha :) Två riktiga höjdarprodukter med andra ord!! Parfekta julklappar om ni ännu inte hittat det hehe. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress