28 december 2016

En dag i december

Vardag

 
Vaknade till ett fantastiskt ljus i mitt rum. Min drömfångare såg helt magisk ut. Det syns inte helt på bilden men det var verkligen otroligt. ♥
 
 
 
 
 
Hej på er!!
Träffade Gustaf på stan igår. Vi gick och fikade och satt kvar i typ 3 timmar innan vi åkte hem till honom. Väldigt mysigt!! Köpte även med mig ett par skor hem. Ska testa dem en gång till direkt efter att jag skrivit detta så att de verkligen sitter bra och är snygga haha. 
 
Idag har jag försökt få gjort lite plugg. Det har varit såå skönt att inte ha pluggat nu under några dagar och att jag bara har kunnat ha roligt under julen. Men jag har lite saker i skolan efter lovet så.. Det är iallafall mysigt att sitta och plugga när man kan ha tända ljus och en fin gran tänd bredvid sig som ger lite mysfaktor haha. 
Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress