29 december 2016

2016 Juni - Augusti (sommarlovet)

Glimtar från kameran Vardag

 
Åt på Tacos & Tequila med mina favoriter i hela världen, för att fira in sommarlovet!
 
 Firade midsommar med dans kring midsommarstången med lillakusinen och efter det midsommarlunch/middag med la familia. Självklart hade jag gjort en god efterrätt dagen till ära. HÄR hittar ni receptet. :D Som så många andra saker jag bakat i år.. Oj vad jag har bakat haha. 
 
 
Åkte båt med världens bästaste vän efter att vi varit vid Röda Sten och druckit kaffe på bryggan. Vilken hälig da' lalalala lalalala lala
 
Bakade en väääldans god Key Lime Pie till lilla mamma när hon fick semester. HÄR hittar ni receptet på den :) Väldigt värd att baka. Tror tillochmed att det är en av mina favoriter av det jag någosnin bakat!! 
 
  
Var i mitt älskade Fjällbacka och lite andra ställen på västkusten. Världens bästa plats någonsin. Nääästan bättre än London tillochmed ♥
 
 "Latte-arten" tog sig som sagt sakta men säkert frammåt haha. Det har faktiskt varit lite av en dröm att få stå och göra kaffe :))
 
 
Var i Londoooooon!! ♥♥ Det krävs inga ord. Vi alla vet redan hur mycket jag älskar London haha :)
 
 
Var även i Malmö & Köpenhamn där dessa bilderna är de jag fått mest användning för haha. Från Illums Rooftop. Ett riktigt kaffe-inspo-ställe det där hehe. 
 
 
 Och på Österlen. Otroligt vacker plats. Slår dock inte Bästkusten heheh. Saknar att vara sådär brun och gå utan smink varenda dag. 
 
  
Majsan bjöd på födelsedagsmiddag. Det var en härlig kväll vill jag lova!!
 
Och jag å Maja åkte till Stockholm. Det var bland det BÄSTA under hela året. Kommer ALDRIG att glömma de två dagarna. SÅÅÅ myigt och SÅÅÅ kul ♥
 
 Var även på en liten tur till Gustaf i Mollösund. 
 
 
WAY OUT WEST ♥
 
Fikade och gick på en liten konsert med...... Majaaaa! 
 
 
Och slutligen var jag på landet med lillkusinisen ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress