28 december 2016

2016 Januari - Maj (+ kusinis student)

Glimtar från kameran Vardag

 
Egentligen kanske dessa kommande inlägg inte är så intressanta eller roliga för er.. Men jag älskar dessa för att minnas året och det är så himla kul att titta tillbaka på det senare så därför gör jag dem ändå hehe :))
 
Firade in 2016 hemma hos världens bästa vän med lyxmiddag och tittande på fyrverkerier. Fotade dukningen tills alla blev helt galna också haha. Men, här har vi ju resultatet ;) Älskar bilderna från den kvällen. 
 
Sov över hos Gustaf och det minns jag verkligen så väääl! Mysi mysi!
 
 
Det snöade så mycket att ingen kunde ta sig till skolan och den blev inställd. Som en film haha :) Gick en promenad i snön och det var verkligen såååå vitt och sååå svårt att gå på vissa ställen haha. 
 
 
Bakade en chokladtårta delux till alla ♥ dag. Det var också en sån där mysig dag som jag minns så väl!
 
  
Var på flera roliga och mysiga fester och middagar/knytisar. När jag tittar igenom mina bilder så har det varit hur mycket sådant som helst. SÅ KUL!
 
 Började lära mig latte art på jobbet. Detta var en av de första jag gjorde.. De kanske inte är hundra procent ännu, men bättre än detta får jag nog säga att det har blivit under året haha :))
 
 
Firade min födelsedag i Estocolmo med klassen. Väldigt speciell födelsedag, men också väldigt rolig. Hela klassen sjöng när jag kom till centralen till exempel. Hur kul är inte bara det haha?
 
 
Bjöd på vårlunch för att fira att jag fyllt år. Även det väldigt trevligt!
 
  
Firade Valborg hemma hos Majken med middag och dans i hennes kök. Väldigt skojjsigt!! Och det var såå fint väder dagen efter när jag gick hem. 
 
Spenderade en alldeles ljuvlig dag på Marstrand med mamma & syrran. Det var VERKLIGEN en riktig sommardag redan innan sommarlovet hade börjat!
 
 Var på kusinis student ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress