14 november 2015

The Eiffel Tower

Glimtar från kameran

Halli hallå! Det var inte allt för nyss jag var här inne och skrev hörrni. Och någon direkt ursäkt eller liknande finns inte riktigt. Jag har helt enkelt inte tänkt så mycket på det, och det är nog så det får vara helt enkelt. 
 
För två veckor sedan var iallafall jag, min mamma & lillasyster i Paris, och jag kan inte förstå det som hänt där nu. Att vi var där, åt croissanter och överväldigades av Eiffeltornet och alla vackra hus, och nu har något så fruktansvärt hänt är helt ofattbart.
 
Jag vill i vilket fall visa lite bilder som jag tog under resan. Här är första delen och det blir från kvällen vi besökte Eiffeltornet. Så otroligt vacker, stort och mäktigt.
 
   
 
 
   
(Är som alltid väldigt ledsen över att kvaliteten på bilderna försämras så väldans mycket när jag laddar upp dem)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress