30 december 2015

2015 Juli - December

Glimtar från kameran Vardag

 
 Och så var vi såklart på landet lite då & då. Å moster bakade bröd till frukost. Mums & mys :)
 
     
Var på en liten tripp ner till Malmö & Köpenhamn. Älskar bilresor hihi. 
 
Åkte ut med bästisen på havet <33
 
     
Hälsade på Gustaf i Mollösund! Ååh, det var bland det bästa under hela sommarn. 
 
 Kusinis hälsade på och jag hade gjort pannacotta. Mmh!!
 
               
Avslutade sommarlovet med brunch med tjejerna & därefter har vi såklart träffats för att prata om gymnasiet och hur alla har haft det. Älskade gamla tjejgänget <3
 
 Har inte bara bakat mycket under året, utan även lagat en hel del mat. Varsågod mammsen :)
 
 Började gymnasiet... 
 
Vill också bara för mig själv skriva att vid den här tiden någon gång så fick jag även jobb, som jag längtat så efter!
 
          
 
Spenderade några underbart härliga dagar i Paris med mamma & syster! Det var verkligen mysigt ska jag säga er!!
 
 Hade en liten julfika med tjejgänget såklart. Väldigt mysigt det också <3
 
     
Och sedan, efter all längtan så kom äntligen jullovet & julen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress