30 juni 2014

#4 Dansen (repost typ)

Vardag

Jag älskar verkligen dansen.. Finns inget som kan få mig att känna som när jag dansar. Ibland vill jag bara springa ut och sjunga & dansa. Bara känna mig helt fri och göra vad jag vill. Tänk att vara på en strand med hög musik och få dansa hur man vill och hur mycket man vill. Eller bara i danssalen, var som helst och hur som helst.
 
 Jag har dansat ända sedan jag var typ tre år till och från, men alltid börjat igen. Dansen är något som får mig att känna mig så otroligt lycklig. Jag dansar hela tiden. Hemma, i skolan i korridorerna, på gympan, hos kompisar, när jag pluggar, på dansklasserna. Hela tiden. Och det är underbart!! Det är som att alla problem bara försvinner för en stund. 
"They call it dance, I call it life"
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress