8 februari 2014

Svar på frågestunden #2

Q/A Vardag

Hade helt glömt bort frågestunden men här kommer dom sista svaren. 

Hehe jag vet ju att du har ett tag kvar till gymnasiet men vilka funderar du på? :) - Har tänkt lite på Sam & Sigrid Rudebeck hittills. 

Hur många läsare har du? :) - Inte så många, men runt 50/dag :))

Har du pojkvän om ja vad heter han? - Nä :( Haha

Hur många bästisar har du? :) - Jag har flera bästisar och bra vänner. Men aah..

Har du smink på dig varje dag? - Aah. Eller inte om jag typ är hemma en hel dag, men annars yes! 

Vad går du i för dans? - Jag dansar jazz ;D


Favoritapp? (på mobilen) - Instagram, lätt! 

Skriv 5 bekännelser om dig! - Gör det i ett eget inlägg. 

Hur många A har du i skolan? - Vill inte skriva det här.. Men några haha ;)

Hur mycket väger du? - Vet faktiskt inte det helt säkert..

Vem är favoriten av the originals? - Tittar inte på det, konstigt nog, om du menar serien? Men annars Elijah!!

Något djur? Om inte,vilket vill du ha?  - Min lillasyster har en hamster. Men om jag inte var allergisk skulle jag vilja ha en katt. 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress