31 december 2014

Året som gått / 2014

Q/A Vardag

Hur har året varit?
Svar: Jag gick in med inställningen till att detta skulle bli det bästa året någonsin, och det har det så gott som varit. Jag har haft otroligt kul och gjort mycket hela tiden. Förstår knappt att det så snart är över..

Beskriv året med tre ord.
Svar: Hmm, händelserikt, stressigt & underbart

Bästa köpet?
Svar: Oj oj, det var inte det lättaste haha. Men underkläder från VS typ haha :)) Nej förresten, en kofta från Zara också!! OCH MIN MARC JACOBS VÄSKA! 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Jag har faktiskt ingen självklar låt i år måste jag säga hehe. Men Hela huset - V. Maggio & H. Hellström, Snälla bli min - V. Maggio, Sufboard - C. Simpsson, Live till I die - Eliphant och säkert typ Rather Be - Clean Bandit

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Om inte familjen så Maja, Gustaf, Hanna, Hanna & Alva ♥

Blev du kär i år?
Svar: Nä.. tror inte det iallafall.. Meheh

Vad ångrar du från detta året?
Svar: Kan inte säga att jag ångrar något direkt så, faktiskt :))

Bästa minnet från detta året?
Svar: Åh, det är mycket. Konfirmationen (!), London, Way out West, Majas båtfest, London, Gbg kalaset.. Hela sommarn haha! Alla hjärtans dag, Alingsås med Maja.. Finns hur mycket som helst. Detta året var så himla bra!
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Konfirmationen och Way out West tror jag nog :D

Har du blivit bättre på något?
Svar: Jadu.. Att dansa har jag säkert blivit bättre på haha.. Men jag vet inget direkt så

Vad var extra bra med året?
Svar: Att det hände så mycket kul. Och att jag redan från början "visste" att det skulle bli ett bra år! Sen har det självklart hänt vissa tråkiga saker också.. Men summerat så har det varit väldigt bra alltihop haha.

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Absolut. Väldigt många genom konfirmationen och sedan genom dom massa andra. Väldigt skojjsigt :)) Speciellt Hanna, Hanna, Gustaf & Alva ♥

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Jag gjorde en audition till en musikal, och säkert massa annat som jag inte kommer på just nu haha.

Gjorde någonting dig extra glad?
Svar: Ja, mycket! Men speciellt konfirmationen och allt med sommaren :) Alla sena kvällar har varit fab haha!
 
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Ja! Eller jag hoppas det iallafall hehe?!

Vad kommer du sakna mest från 2014?
Svar: Nu börjar jag bli tjatig haha, men konfan helt klart!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Fika & mat å kläder

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Fortsätt kämpa med allt, vad som än händer!! Gör det som får dig att må bra och försök att inte stressa så mycket. Ha superkul och var galen! Men tänk på alla mål du har också. Kämpa! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress